Veelgestelde vragen

Komt de maatvoering van de sandalen overeen met mijn eigen maat?
Ja, u kunt uw eigen maat aanhouden. De kindermaten vallen 1 maat groter. Wij adviseren de kindermaten 1 maat kleiner te bestellen.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres invullen. De factuur zal per e-mail verstuurd worden naar de “besteller”.



Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, maar dit kan alleen op afspraak! Gelieve een afspraak te maken via info@menorquinas.nl of 0618463121

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, u ontvangt direct een orderbevestiging. De factuur wordt met uw bestelling mee gestuurd, tenzij het afleveradres anders is, dan wordt de factuur per e-mail naar de besteller verstuurd.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

Wanneer u een bestelling plaatst via onze website en deze wilt wijzigen of wilt annuleren dan verzoeken wij u om een e-mail te sturen naar info@menorquinas.nl. Dit kan alleen binnen 24 uur na de besteldatum.

Kan ik sandalen bestellen die niet (meer) op jullie website staat? 

Wanneer u een specifiek model wilt bestellen dat niet (meer) in de catalogus op onze website is opgenomen, dan kun je een e-mail sturen naar info@menorquinas.nl.

Kan ik het produkt ruilen ?
Ja, dat kan, mits het géén gebruikssporen vertoont en indien mogelijk in de originele verpakking binnen 14 dagen retour wordt gezonden. De verzendkosten komen echter wel voor je eigen rekening. Het nieuwe produkt sturen wij je kosteloos toe. Zie ook onze Algemene Voorwaarden.

Krijg ik mijn geld terug als ik het produkt retour stuur omdat ik het niet mooi vindt ?
Wanneer u ontevreden bent over een aankoop kunt u het product binnen 14 werkdagen ná ontvangst aan ons retourneren! Binnen dit tijdsbestek van 14 werkdagen kunt u, mits géén gebruikssporen vertoont en in de originele verpakking zit, de bestelling aan ons terugsturen. De verzendkosten zijn in dit geval wel voor rekening van de klant.

LET OP: U dient de ontvangen factuur mee te sturen. 
Het bedrag zullen wij zo snel mogelijk terugstorten op het bankrekeningnummer waar de betaling mee is gedaan.